Inicio > Conferencias/Participaciones > Summer school: “Studies of migration and mobility in Europe” (MOBILE)

Summer school: “Studies of migration and mobility in Europe” (MOBILE)

Los investigadores de CULTURDES Dr. Antonio Miguel Nogu√©s y Drs. Ra√ļl Trav√© Molero participan en la Escuela de Verano “Studies of Migration and Mobility in Europe” (MOBILE) organizado en el marco del Erasmus Intensive Programmes ‚Äď uno de los Lifelong Learning Programmes (LLP) ‚Äď y el apoyo de la Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE), Polonia, y que se celebra en Sopot (Polonia) del 14 al 27 de agosto de 2011.

The research members of CULTURDES Dr. Antonio Miguel Nogu√©s y Drs. Ra√ļl Trav√© Molero are attending the summer school “Studies of Migration and Mobility in Europe” (MOBILE) organized within the framework of Erasmus Intensive Programmes ‚Äď one of the Lifelong Learning Programmes (LLP) ‚Äď and with the support of Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE), Poland, to be held in Sopot (Poland) from August 14th through 27th, 2011.

Domingo, 29 de mayo de 2011